اسپند یک گیاه دارویی است که از خانواده یاس می‌باشد. برگ‌های این گیاه خشک شده و در زمینه درمانی استفاده می‌شوند. اسپند از نظر مورفولوژی، گیاهی است با ساقه‌های بلند و برگ‌های بزرگ با برآمدگی‌های متناوب، به شکل یک ستون کناری شکل گرفته‌اند. اسپند در ترکیباتی چون اسپرتین، فیتواستروژن، گلیکوزیدها، ترپنوئیدها، کومارین ها، اسانس و ... غنی است و مفید برای بهبود عملکرد قلب، رفع درد، بهبود مشکلات گوارشی، کاهش التهابات، افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها، کاهش استرس، بهبود خواب، افزایش کیفیت اسپرم در مردا

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت جدید اسپند | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


اسپند یک گیاه دارویی است که از خانواده یاس می‌باشد. برگ‌های این گیاه خشک شده و در زمینه درمانی استفاده می‌شوند. اسپند از نظر مورفولوژی، گیاهی است با ساقه‌های بلند و برگ‌های بزرگ با برآمدگی‌های متناوب، به شکل یک ستون کناری شکل گرفته‌اند.  اسپند در ترکیباتی چون اسپرتین، فیتواستروژن، گلیکوزیدها، ترپنوئیدها، کومارین ها، اسانس و ... غنی است و مفید برای بهبود عملکرد قلب، رفع درد، بهبود مشکلات گوارشی، کاهش التهابات، افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها، کاهش استرس، بهبود خواب، افزایش کیفیت اسپرم در مردا

قیمت جدید اسپند | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



مصرف اسپند در شكل‌هاي مختلفي از جمله كپسول، قرص، چاي و خوراكي‌هاي ديگر مي‌تواند به عنوان يك مكمل غذايي و دارويي براي بهبود سلامتي و درمان برخي از بيماري‌ها مفيد باشد. با اين حال، قبل از شروع هر نوع مكمل و دارويي جديد، بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد.

قيمت جديد اسپند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت جديد اسپند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت هر كيلو اسپند نخودي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت جديد اسپند را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت جديد اسپند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت جديد اسپند در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت هر كيلو اسپند نخودي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت جديد اسپند را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت جديد اسپند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت جديد اسپند و قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت هر كيلو اسپند نخودي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت جديد اسپند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص اسپند

خواص اسپند كه مواردي چون خاصيت ضدميكروبي، آرامش‌بخشي و تسكين درد را براي آن مطرح مي‌كنند در اشكال مختلف مصرف آن متفاوت است. مصرف خوراكي دانه‌هاي اين گياه يا ديگر فرآورده‌هاي آن به طور كلي خطرناك است و مي‌تواند تهديدكننده زندگي باشد. برخي مهم‌ترين خواص اسپند را درمان عفونت‌هاي قارچي، انگلي و باكتريايي معرفي مي‌كنند. همچنين در طب سنتي اسپند را يك مسكن طبيعي براي مواردي چون دردهاي قاعدگي، سردرد و موارد ديگر مي‌دانند. به طور كلي اسپند را در دسته گياهان كاربردي و دارويي برمي‌شمردند كه براي ضدعفوني كردن و در درمان بيماري‌ها و عارضه‌هاي گوناگون موثر است؛ هرچند هيچكدام از اين خواص توسط آزمايشات انساني معتبر تاييد نشده‌اند. طب سنتي در نقاط مختلف جهان موارد استفاده متعددي براي اين گياه قائل مي‌شود. در فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف از دود كردن اسپند براي مقاصد مختلفي استفاده شده كه با بسياري از افسانه‌هاي محلي و خرافات پيوند خورده‌اند. همچنان كه مطالعات بيشتري براي بررسي خواص اسپند و همچنين خطرات آن براي سلامتي لازم است، طب سنتي مواردي را به عنوان فوايد دارويي آن معرفي كرده كه شامل مسهل بودن و دفع كنندگي بلغم و سودا از بدن بيان مي‌شود. به طور كلي مطالعات باليني معتبري براي تاييد هرگونه كاربرد درماني اسپند وجود ندارد؛ اين موضوع امكان دارد به دليل وجود برخي تركيبات سمي در آن باشد. با اين حال در ادامه مطلب اين گياه را معرفي مي‌كنيم و با نگاه طب سنتي به برخي از خواص اسپند (خواص گياه اسفند) آشنا مي‌شويم.

 قيمت جديد اسپند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص اسپند و مواردي كه براي استفاده از آن مطرح مي‌كنند را بشناسيد مهم‌ترين خواص اسپند را مي‌توان ناشي از خاصيت ضد ميكروبي احتمالي آن دانست. در گذشته از دود كردن دانه‌هاي اين گياه براي ضدعفوني كردن محيط استفاده مي‌شد و امروزه مطالعات بيشتري براي بررسي خواص آن در حال انجام است. با اين حال يك كارآزمايي باليني كوچك و محدود توانست فوايد ضد درد اسپند را روي بيماران مبتلا به استئوآرتريت زانو مورد مطالعه قرار داده و اثرات مثبت مصرف خارجي عصاره آن را مشاهده كند. به نظر مي‌رسد اين يكي از خواص اسپند است كه به طور كامل‌تري مورد مطالعه قرار گرفت. بر اساس اين گزارشات استفاده از چهار قطره روغن زيتون حاوي عصاره دانه اسپند روي مفصل آسيب‌ديده سه بار در روز و به مدت چهار هفته، باعث كاهش درد در بيماران مبتلا به استئوآرتريت مي‌شود. البته مشاهداتي مبني بر اثرگذاري اين ماده روي خشكي مفاصل ديده نشده است. توجه: لازم به يادآوري است كه عصاره‌ها را نبايد به تنهايي روي پوست استفاده كرد، زيرا مي‌توانند باعث آسيب به پوست يا بروز حساسيت شوند. براي اين كار معمولا آن‌ها را با آب يا روغن رقيق مي‌كنند تا از احتمال آسيب‌ديدگي كاسته شود. همچنين با اينكه برخي مطالعات آزمايشگاهي و حيواني خاصيت ضد ميكروبي، شل‌كنندگي عروق، ضد افسردگي يا ضد درد را به عنوان خواص گياه اسفند برشمرده‌اند با اين حال هيچكدام تاييدكننده قطعي اين خواص نيستند.

قيمت جديد اسپند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
همچنين طب سنتي استفاده از اسپند را براي مواردي همچون تسكين دندان درد و دفع بلغم و سودا از بدن موثر مي‌داند؛ اما به دليل دريافت گزارشاتي كه از عوارض خطرناك احتمالي خبر مي‌دهند، مصرف اين گياه به منظور درمان توصيه نمي‌شود. برخي از موارد تاييدنشده‌اي كه به عنوان خواص اسپند به عنوان مفردات دارويي مطرح مي‌شوند، عبارت‌اند از: اختلالات خواب (مانند بي‌خوابي) مشكلات قاعدگي (مانند آمنوره) دردهاي قاعدگي (مانند ديسمنوره) تب آلودگي به شپش مالاريا سرطان افسردگي ديابت هيپوترمي درد عفونت‌هاي انگلي بيماري پاركينسون آرتريت روماتوئيد با اين حال هيچكدام از اين موارد توسط مطالعات باليني تاييد نشده‌اند و به علت تركيبات سمي اسپند پيشنهاد مي‌شود از مصرف آن اجتناب كنيد.

قيمت جديد اسپند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


قيمت جديد اسپند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت هر كيلو اسپند نخودي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 333 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586100

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .